Hangende tempels en yuang grotten - Reisverslag uit Datong, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu Hangende tempels en yuang grotten - Reisverslag uit Datong, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu

Hangende tempels en yuang grotten

25 Mei 2015 | China, Datong

Vandaag met onze gids Lee de hangende tempels ( (1500/1600) bezocht aan de andere kant van de stad. Dit was 65 km. buiten de stad. Erg indrukwekkend allemaal. Lee vertelde ons veel over de historie. Na een heerlijke lunch op naar de grotten van Yuang uit het jaar 540. De locale overheid heeft dit in 10 jaar tijd gerestaureerd en gereconstrueerd tot een schitterende bezienswaardigheid gemaakt. Daarna hebben we ons in de oude stad laten afzetten . Het eten met de stokjes gaat ons steeds beter af. We krijgen voldoende eten binnen dus geen zorgen. Vandaag op onze excursie waren wij weer de locale attractie. We werden weer veelvuldig op de foto gezet. Morgen met de trein naar Beijing daarna meer.

• 25 Mei 2015 - 16:29

Paula :

Hallo Globetrotters ,Rianne in het bijzonder,

Wat een spectaculaire reis maken jullie !!!. Samen maken jullie heel wat bijzonders mee.
    Geniet intens van jullie foto's en verhalen. Ga lekker zo door.
    Ik wens jullie nog veel plezier op rest van de trip. LEKKER genieten van ALLES!

• 25 Mei 2015 - 20:03

Riet:

Hallo mensen,

Weer een leuk verslag, de hangende tempels lijken me indrukwekkend!
    Hoe gaat het met broer? Nog steeds baardje laten staan, of inmiddels wat gefatsoeneerd?
    Hier alles goed, morgen komen Marjon en Paul, we gaan jullie volgen!
    Nog heel veel plezier, en tot de volgende mail

Janos en jasistaa! (Zuster)

• 25 Mei 2015 - 20:03

Riet:

Hallo mensen,

Weer een leuk verslag, de hangende tempels lijken me indrukwekkend!
    Hier alles goed, morgen komen Marjon en Paul, we gaan jullie volgen!
    Nog heel veel plezier, en tot de volgende mail

Janos en jasistaa! (Zuster)

• 25 Mei 2015 - 21:09

Marjon :

Hallo lieve mensen,
    Leuk om jullie te volgen en ik ben zeer benieuwd naar jullie verhalen bij thuiskomst.
    Ik zit uitgeblust van de ribs en blues op de bank. Genoeg ongeschoren types zoals broer gezien, dus aan dat beeld niets gemist. Wel mijn jaarlijkse dansje op de blues gemist, samen met dit exemplaar, dus broer, dat hou ik tegoed.
    Veel plezier verder en ik ga jullie volgen vanuit Spanje.
    Groet van zusje.

• 25 Mei 2015 - 21:22

Paul:

Ha Globbetrotters,
    Erg mooi om jullie reis te volgen. Compleet andere wereld die je inderdaad met eigen ogen gezien moet hebben om een beeld te krijgen. Prachtig lijkt me dat. Ribs and Blues weer overleefd met als hoogte punt om op maandagochtend samen met Joop en Gerrit, 05.00u het weer licht zien worden en de vogels horen fluiten, huis waarst te keren. Heel veel plezier nog en geniet van elk moment! Groet aan Hop Sing (de kok).
    Groetend,
    Paul.

• 26 Mei 2015 - 11:40

F&L&L:

Ni hao!!!,
    Een compleet andere wereld daar in het oosten zo ogen de foto's. Prachtig om te zien. Smaakt absoluut naar meer. Maar die foto's zien we wel bij jullie terugkomst. Compleet met de verhalen erbij. Die tempels zijn indrukwekkend om te zien. In vergelijking tot NL hebben wij maar een saaie bouwstijl. Wederom een lieve groet vanuit Ede en een extra dikke kus van Luuk aan Opa. Geniet!!! X

PS. Die groepsselfies die moeten jullie erin houden! Heel leuk! ;-)