verboden stad en plein van de hemelse vrede - Reisverslag uit Peking, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu verboden stad en plein van de hemelse vrede - Reisverslag uit Peking, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu

verboden stad en plein van de hemelse vrede

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2015 | China, Peking

Vandaag opnieuw bloedheet maar we houden ons hoofd koel met bier. Naar het plein van de hemelse vrede en de verborgen stad geweest. Groot, groter, grootst is van toepassing op deze bezienswaardigheden. Daarna heerlijk gerelaxed aan het water waarna we ons met de tuktuk door de stad hebben laten vervoeren. Nou dat was een hele belevenis. We hebben er een filmpje van gemaakt want het is niet te beschrijven wat een chaos het verkeer is.

  • 27 Mei 2015 - 14:18

    Maria:

    Lieve Rianne en reisgenoten,

    Gelukkig weten jullie je hoofd koel te houden. Ik kan me er een hele kleine voorstelling van maken. Volgens mij was het pasgeleden op tv.
    Auto/fiets e.d. allemaal achter en naast elkaar." Wie het eerst is het eerst maalt".
    Ik zou er niet durven rijden.
    Ik begrijp uit jullie verhalen dat jullie enorm genieten. Ga zo door ( zei de juf vroeger op school ook als je een goed rapport had)
    Hier wil de zomer niet echt goed doorkomen. Wel zon maar ook veel wind en tja ook een buitje. Maar die is goed tegen de stof!!!!.
    Heel veel plezier.
    liefs Ed en Maria

  • 27 Mei 2015 - 18:52

    Moon:

    He lieve zus en reisgenoten,

    Ik zag je filmpje op de familieapp, wat een chaos inderdaad. En dan niet alleen het verkeer

  • 27 Mei 2015 - 18:55

    Moon:

    Hmmm ik zie dat niet mijn hele reactie geplaatst is. Zal het straks nog even proberen.

  • 28 Mei 2015 - 10:07

    Astrid Onclin:

    He vakantiegangers, wat genieten van alles dat je misschien maar 1x in je leven zult meemaken. De chaos in Peking ken ik gelukkig alleen van tv. Veel plezier nog! Xx

  • 30 Mei 2015 - 14:15

    André Onclin:


    Liever Rianne en medereizigers,

    Wat een reis dit zou eigenlijk ons steden tripje geweest moet zijn met zijn vier, wat een beleving zal dit allemaal zijn. Je fijne verslagen en foto,s geeft ons een indruk hoe indrukwekkend dit alles is.

    We volgen op de voet heb nog veel mooie indrukken te gaan,


    Liefs van Astrid en André.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 13886

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 12 Juni 2015

Transsiberië expres en Himalaya expres

Landen bezocht: