Bezoek Chinese muur - Reisverslag uit Peking, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu Bezoek Chinese muur - Reisverslag uit Peking, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu

Bezoek Chinese muur

01 Januari 1970 | China, Peking

Vroeg op, heel vroeg op zeker voor vakantiebegrippen. Om 5.40 stonden we al naast ons bed . Om 6.20 uur moesten we ons melden voor vertrek naar de Chinese muur. Na een bustocht van twee uur door de stad kwamen we uiteindelijk bij de grote muur.
' s Ochtends was het eerst nog een beetje mistig maar de zon kwam er al snel door.
Het bezoek aan de muur was fantastisch. Enorm wijds uitzicht en alles was groen. Na een heerlijke chinese lunch waren we rond 16.30 uur weer in de Hutong. De biertjes smaakten daar weer heerlijk na deze mooie dag. Vanavond het laatste avondmaal in China voor Bart. Hij mag kiezen waar we gaan eten : Chinees, Chinees of Chinees.

• 29 Mei 2015 - 21:38

Jeannette:

Dat is inderdaad een vroegertje. Maar na de mist moest de zon gaan schijnen met jullie in beeld.

Het zal wennen zijn nu er één afhaakt.

Ik ben wel benieuwd welke Chinees het is geworden. Wat ik begrijp hebben onze Chinezen zich aangepast aan onze cultuur en krijgen wij een andere chinees.

Ik hoor het wel als jullie terug zijn.

Liefs van ons 2 xxx

• 30 Mei 2015 - 16:33

Maria:

Lieve allemaal,

Nou Bart, ik ben blij dat ik die keuze niet hoef te maken want ik ben gek op chinees eten!!.......
    Wat een geweldige reis en wat een indrukken. En dan die afwisseling van bier of biertje en terras of terrasje of hotel.
    SUPER.
    Nog heel veel reisplezier.
    Liefs Ed en Maria