Afscheid van Bart - Reisverslag uit Xincheng, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu Afscheid van Bart - Reisverslag uit Xincheng, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu

Afscheid van Bart

28 Mei 2015 | China, Xincheng

Helaas een verlaat verslag van het afscheid van Bart. Hij moet morgen weer aan het werk. Op het vliegveld in Beijing moest hij bijna zijn hele rugzak uitpakken omdat er iets verdachts was gezien. Door die baard trok hij de aandacht natuurlijk al dus eigenlijk had hij dit aan zichzelf te danken (hihi ). Uiteindelijk mocht hij er toch door want batterijen waren de oorzaak van de alarmering. Opgelucht ging hij op weg naar zijn beide meiden. Dag Bart (zie foto )
En toen waren er nog maar 3. Wij zijn met de trein en bus naar het Olympisch stadion geweest en hebben daar 'het vogelnest ' bewonderd (zie foto ) Daarna nog in een park met een hele mooie pagode genoten van het bier. Even geproost op een goede vlucht voor Bart. Het is wel kaal zo zonder die praatjesmaker.
Wij zetten onze reis voort richting Xian.