Xining - Reisverslag uit Xining, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu Xining - Reisverslag uit Xining, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu

Xining

01 Januari 1970 | China, Xining

Vanochtend in ons Youth hostel aangekomen na een nacht met weinig slaap. Hier moeten we op onze permit wachten. Vrijdag a.s. wordt deze bij de receptie afgegeven. Dus we kunnen door naar Tibet. Xining is een grote stad maar er is niet veel te doen. We zijn naar het Tibet museum voor cultuur geweest. Het is een inmens groot gebouw met daarin informatie over en instrumenten van de Tibetaanse geneeskunde. Het andere deel bestond uit een bepaald soort schilderkunst maar daar begrepen we niet zoveel van omdat de Engelse vertaling ontbrak. Daarna in de buurt gegeten en weer met de bus naar het hostel teruggekeerd waar we op de 15e verdieping van het uitzicht over de stad genieten.

• 03 Juni 2015 - 14:53

Riet:

Ha zus, Frans en reisgenote, ( ben even de naam kwijt sorry)

Fijn dat het visum naar Tibet is gelukt, en mooi dat alles tot nu toe goed verloopt.
    Maak je mooie foto's met je nieuwe toestel zuster? Kunnen we allemaal bekijken, als ik kom zo rond midden/ einde augustus denk ik!
    Hier alles oke, andere zus en zwager weer naar Nederland. Was een gezellige week.
    Genieten jullie verder van de avonturen die nog gaan komen, en tot het volgende bericht,

Groetjes van ons xxx

• 03 Juni 2015 - 15:14

Jeannette:

Mooi dat jullie de reis kunnen maken zoals gepland. Vrijdag de permits. Op tijd voordat de trein vertrekt? Dus nog 1 - 2 dagen in Xining.

Hoe komt dat: een nacht met weinig slaap??? De reden ontbreekt in jullie verhaal. De trein reed over een hobbelig traject? Een slechte chinees op het bord gekregen? Een waterig biertje? Op dit moment even pas op de plaats lijkt mij goed. Er staat nog genoeg op het programma.

Lieve groetjes, ook van Sjef,

Jeannette xxx

• 04 Juni 2015 - 08:16

Maria:

lieve allemaal,

Inderdaad even een pas op de plaats. Wel heerlijk dat het goed gaat met jullie en dat jullie toch blijven genieten ook al hebben jullie een slechte nacht gehad. (?)
    Veel plezier.
    Wij gaan verder met de orde van de dag :-)
    liefs Ed en Maria