Bezoek aan Huang Jang - Reisverslag uit Xining, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu Bezoek aan Huang Jang - Reisverslag uit Xining, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Huang Jang

01 Januari 1970 | China, Xining

Vanochtend met de locale bus naar Huang Jang afgereisd. Het is een kleine historische stad ongeveer 40 km. buiten Xining in de bergen. Het was een mooie tocht. Wij kregen een briefje met de chinese tekst van de bezienswaardigheden mee. Dat bleek geen overbodige luxe want niemand sprak Engels maar we zijn overal gekomen. Het bleek een fantastisch mooi gerestaureerd stadje waar wij weer veel bekijks trokken. Iedereen wilde weer met ons op de foto en zo gewillig als wij zijn doen we dat natuurlijk en wel voor niets. Er was natuurlijk weer veel te koop op straat : van varkenspootjes tot poncho's en wastafels. Ook in ons excursie pakket zaten de toilet bezoeken. Denk daarbij aan de gruppe in de koeienstal tot aan de griekse gezamenlijke toiletzit : dus zonder deuren. Na dit avontuur zijn wij toe aan rust.

• 04 Juni 2015 - 21:25

Marjon:

Hallo Mil, Frans en Rianne,
    Wat een avontuur beleven jullie. En leuk om mee te genieten en jullie te volgen. Ben benieuwd naar de foto`s en verhalen. maar eerst gaan we Bart zaterdag ondervragen, met borrel uiteraard.
    Veel plezier ,reisgenot en zet de ogen op steeltjes.
    Groet van Marjon

• 05 Juni 2015 - 12:04

WillemRya:

Ha avonturiers,
    Belevenissen om niet meer te vergeten, inclusief de sanitaire geuren. Grensverleggend bezig. Veel bekijks trokken jullie, weten wij ook dat jullie bijzonder zijn of was dat altijd al zo...... Wij twijfelen daar niet aan haha. De lachspieren worden wel getraind schatten wij zo in. Geniet lekker verder van de bijzondere cultuur.
    Vandaag in Nederland een tropische dag .....jawel 30 graden. Daar genieten wij van :)

• 06 Juni 2015 - 14:42

Tonny En Don:

Als we ons niet vergissen dan is er nog maar 1weekje je gaan,dus zo min mogelijk slapen dan haal je het meeste uit de laatste dagen.geniet nog ff met volle teugen.

• 07 Juni 2015 - 06:42

Paul:

Ha Globbetrotters,
    De eerste verhalen al gehoord, de eerste foto's al een beetje van gezien. Wat leuk, wat mooi!! Wat een mooie en indrukwekkende reis!! Geniet er nog van, laat het rustig inwerken. Goede en plezierige voortgang gewnest! Groetend,
    Paul.

• 07 Juni 2015 - 10:21

Maria:

Lieve allemaal,

Het is weer genieten zowel van de cultuur / natuur en de natuurlijke behoeftes!?
    Niets voor mij maar misschien is het een kwestie van aanpassen en dat kunnen wij Nederlanders wel!!
    Maar voor niets op de foto.....??? Dat is niet Nederlands / handel is toch ons kenmerk??

We begrijpen dat jullie met volle teugen genieten. Nog een hele week te gaan!
    Geniet ervan. Heel veel plezier en liefs Ed en Maria