laatste dag in Lhasa - Reisverslag uit Lhasa, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu laatste dag in Lhasa - Reisverslag uit Lhasa, China van MillyenCO - WaarBenJij.nu

laatste dag in Lhasa

01 Januari 1970 | China, Lhasa

Vandaag lekker uitgeslapen want er stond niets op het programma. Na het ontbijt zijn de dames gaan shoppen en Frans nam wat Quality tijd voor zichzelf. Dit had hij kennelijk nodig nadat Bart vertrokken was. Het leven met twee dames valt hem waarschijnlijk zwaar. Dat kunnen wij ons niet voorstellen maar goed wij gunnen het hem van harte.
Onderweg heeft Milly nog even als keuringsdienst van waren opgetreden want er werden twee stuks yag vlees vervoerd. maar dan wel in een tuktuk. Brrr
Na wat geld te hebben gecasht zijn de dames op pad gegaan. In de grote warenhuizen veel personeel en weinig klanten. We vragen ons af aan wie ze de spullen nog kwijt moeten raken. Het einde van de dag werd afgesloten met een heerlijk wijntje die we voor ongeveer 4 euro hadden gescoord. Morgen op tijd op voor vertrek naar hongkong.

• 10 Juni 2015 - 17:37

Maria:

Hallo allemaal,

Dank voor de up-date. Ik hoop meiden dat jullie geslaagd zijn in de grote warenhuizen!
    En Frans..... lekker even tijd gehad voor jezelf?
    Goede reis naar Hongkong.

Groetjes / liefs Ed en Maria

• 10 Juni 2015 - 18:04

Moon:

Hey zus en Co, jammer voor jullie dat deze indrukwekkende reis bijna voorbij is. Jullie houden er in ieder geval geweldige herinneringen aan over. Wij zijn blij dat we de dagen kunnen aftellen en je weer veilig kunnen verwelkomen in Deventer en omstreken.

Geniet nog even van deze dagen!

Tot snel.

Kus van mij

• 10 Juni 2015 - 18:50

Jan:

Goede reis naar Hongkong!

• 10 Juni 2015 - 21:25

Astrid Onclin:

Hele goeie reis terug

• 10 Juni 2015 - 21:34

Jeannette:

We keken er enorm tegen op; een lange tijd zonder ons Riantje. Maar de tijd is snel gegaan. Gelukkig kunnen we je binnenkort weer in onze armen sluiten. Bijpraten; plannen maken; cava drinken om maar wat te noemen!!! Jullie 3 een heel goede reis. Vrijdag wordt het volgens de verwachtingen tropisch warm met later in de middag regen, onweer en meer van dat gespuis. Jullie weten dan dat jullie weer in Nederland zijn. Maar jullie hebben afgelopen weken al zoveel ontberingen gehad dat jullie dit blijmoedig zullen ondergaan.

Lieve groetjes, ook van Sjef,

Jeannette xxx

• 11 Juni 2015 - 19:06

Paul:

Hallo Rianne, Frans en Milly,
    Goede terug reis gewenst. Geniet terplekke nog even en daarna van de herinneringen.
    Groetend,
    Paul.