nog 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Deventer, Nederland van MillyenCO - WaarBenJij.nu nog 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Deventer, Nederland van MillyenCO - WaarBenJij.nu

nog 1 dag voor vertrek

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg

04 Mei 2015 | Nederland, Deventer

De rugzak is groot, maar eigenlijk nog te klein voor al mijn spullen. Milly heeft 17 kilo en ik moet keuzes maken. Wat neem ik nu aan kleding en schoenen mee?

  • 04 Mei 2015 - 21:10

    Jeannette:

    Rianne hebben de mannen geen plaats voor een paar mooie schoenen van jou? Voor hen toch ook leuk als je mooi gekleed naast hen loopt?

    Fijne reis en tot over 5 1/2 week xxx

  • 04 Mei 2015 - 21:41

    Henk Zuidberg:

    Ik zou een kek jurkje meenemen en pantoffels, meer niet. Bart neem jij je sixpack wel mee?
    Goeie reis en veel plezier,
    Henk

  • 04 Mei 2015 - 22:42

    WiillemRya:

    We zijn net terug van Bart en hebben hem een fantastische reis toegewenst. Dat wensen wij jullie; Rianne, Frans en Milly ook toe. Het avontuur tegemoet, dat wordt genieten met volle teugen, Jullie zijn in goed gezelschap XXXX

  • 04 Mei 2015 - 23:59

    Gerrit En Addie :

    Wij zijn net bij Bart geweest en hebben hem een hele mooie reis gewenst.
    Rianne, Frans en Milly ook een hele mooie reis toegewenst, we zien uit naar jullie reisverslagen.
    Groetjes vanuit Raalte

  • 05 Mei 2015 - 00:11

    Tonny Nijboer:

    Lieve Rianne,wat fantastisch dat jij zondag ondanks al je drukke reis voorbereidingen met Jos nog even bij ons bent geweest om Don te feliciteren met het bereiken van zijn 60e levensjaar.We hebben je nog even kunnen knuffelen voordat je deze fantasctische reis aangaat.Beste Bart,Frans en Milly zorg goed voor onze Rianne en heb samen een geweldige tijd.heel veel liefs van Tonny xxx en tot over een kleine 6 weken.

  • 05 Mei 2015 - 09:01

    Marjon Kolkman:


    hallo globe trotters van Milly en co. Leuk dat jullie dit gaan doen samen. Ik gun het jullie van harte.
    Vandaag hoop ik zus en broer nog even te zien. Dan vergeten ze mijn kop niet. Zinnige boodschap meegeven heeft geen zin. Ik hoop, dat jullie het geweldig naar jullie zin gaan krijgen. Maak veel lol samen en geniet.
    En nu ga ik zus bellen en vragen of ze wat samejten koffie kan zetten. Ze ios beter in drankjes schenken, maar daar is het nog te vroeg voor. Rianne, Frans, broer en zuster, heel veel plezier.
    Liefs van Marjon

  • 05 Mei 2015 - 09:18

    Maria:

    Lieve Rianne en reisgenoten,

    Een super fijne reis/vakantie toegewenst door Ed en mij.
    We zijn heel benieuwd naar de reisverhalen. Heel veel succes en "sterkte" bij het inpakken en tja Rianne het leven bestaat uit keuzes maken :-)
    Veel liefs Ed en Maria

  • 05 Mei 2015 - 10:39

    Jan:

    Goede reis Milly, goed uitkijken!
    Hou ons op de hoogte van jullie avonturen!
    Liefs van Jan en Riet

  • 05 Mei 2015 - 15:04

    Henny Hulsegge:

    Lieve Rianne en reisgenoten,

    Ik wens jullie een hele goeie reis en geniet er veel van. Passen jullie goed om mijn Rianne?
    Mama

  • 05 Mei 2015 - 16:44

    Gerard Kolkman:

    Milly,Ben,Frans en Rianne ik wens jullie een heel prettige en onvergetelijke reis.
    En Milly, hou broer in de gaten zodat ie de trein niet mist. Ik ben benieuwd naar het
    verloop van jullie tocht. Tot ziens en de groeten van Gerard.

  • 06 Mei 2015 - 06:33

    Sandra:

    Hoi Allemaal,

    Papa net afgezet op Schiphol. Here he goes. Ach ja, ook vaders moet je loslaten he ;-)
    Heel veel plezier allemaal op deze mooie reis. Lekker genieten. En pas goed op elkaar!

    Dikke kus, Sandra.

  • 06 Mei 2015 - 09:45

    Han:

    Milly, Ben, Rianne en Frans fijne reis, veel plezier en geniet volop en neem erg mooie foto's !

    Groet.
    Han

  • 08 Mei 2015 - 08:54

    Paul Engelen:

    Hallo Globetrotters...,
    Net het journaal gezien... zag ik daar een zekere Bart en Frans naast die van Poetin staan...? Beetje de onschuldige toerist uithangen...? Geniet van elk moment van deze bijzondere reis!!
    Groetend,
    Marjon en Paul.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 1402
Totaal aantal bezoekers 13911

Voorgaande reizen:

06 Mei 2015 - 12 Juni 2015

Transsiberië expres en Himalaya expres

Landen bezocht: